En marxa el diàleg competitiu per a l'adjudicació dels serveis tecnològics de la informació i la comunicació de l'Ajuntament de Palma - Comunicació i Premsa
En marxa el diàleg competitiu per a l'adjudicació dels serveis tecnològics de la informació i la comunicació de l'Ajuntament de Palma

Per acord de la Junta de govern Municipal es va encomanar a l'Institut Municipal d'innovació ( IMI ) la redacció urgent d'uns plecs per licitar el servei d'Informàtica de l'Ajuntament de Palma.
A dia d'avui s'han licitat els plecs i s'està a l'espera de rebre la millor oferta per a l'engegada d'aquest contracte.
L'objecte de la present licitació estructurada en 3 Lots, és la prestació dels serveis de suport a la gestió de les Tecnologies de la informació i la comunicació.
L'estructura dels lots és la següent:
- Lot 1: Suport al centre d'Atenció a Usuaris i manteniment del lloc de treball.
- Lot 2: Manteniment correctiu i evolutiu de les aplicacions i solucions de negoci
- Lot 3: Manteniment i evolució dels sistemes i CPD.
Segons paraules del regidor d'Economia, Hisenda i Innovació, Adrian García: "aquest procés obert i transparent permet a l'Ajuntament avançar cap a un model tecnològic amb el qual posar al dia els serveis informàtics municipals, recuperant el ple control de la sobirania informàtica municipal i servint de base pel salt tecnològic que Palma necessita".
Es licita mitjançant el procediment de diàleg competitiu per un import de 4.375.000 euros, per un període de 4 anys a partir de la data d'adjudicació.
Tota la info d'aquest procediment en el següent link:
Informació del procediment de diàleg competitiu
Segueix totes les novetats smart de l'Ajuntament de Palma a la web de la Smart Office